Tender adalah dipelawa daripada kalangan kontraktor-kontraktor yang berdaftar dengan Unit Pendaftaran Kontraktor Dan Juruperunding ( UPKJ ) yang masih sah dan berdaftar dengan Lembaga Pembangunan Industri Pembinaan Malaysia (CIDB) bagi perolehan kerja-kerja seperti berikut :-
Bil
No Tender
Tajuk Tender
UPKJ (KERJA)
CIDB (Kategori /Gred)
Yuran Dokumen
(RM)
Tempat Jualan Dokumen Tender
Kelas
Kepala
Sub-Kepala
1
MDB/PW/RMK-12/01/2022
MENAIKTARAF JALAN KAMPUNG ATAS, MD BAU
E atau D
III
2
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
KAUNTER MAJLIS DAERAH BAU
2
MDB/PW/RMK-12/02/2022
MENAIKTARAF JALAN KAMPUNG SERASOT, MD BAU
E atau D
III
2
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
3
MDB/PW/RMK-12/03/2022
MENAIKTARAF SISTEM PERPARITAN KAMPUNG SEGA, MD BAU
E
IV
2
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
4
MDB/PW/RMK-12/04/2022
MENAIKTARAF SISTEM PERPARITAN KAMPUNG OPAR, MD BAU
F atau EX
IV
2
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
5
MDB/PW/RMK-12/05/2022
MENAIKTARAF JAMBATAN SG PANG, KAMPUNG ATAS, MD BAU
E atau D
I
2(a)
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
6
MDB/PW/RMK-12/06/2022
DESIGN AND BUILD LANDSCAPE IN BAU DISTRICT, MD BAU
E atau D
VI
5
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
Bil
No Tender
Tajuk Tender
UPKJ (ELECTRICAL WORKS)
CIDB (Kategori /Gred)
Yuran Dokumen
(RM)
Tempat Jualan Dokumen Tender
Kelas
Kepala
Sub-Kepala
7
MDB/PW/RMK-12/07/2022
PEMASANGAN LAMPU JALAN SOLAR DI KAWASAN DAERAH BAU, MD BAU
III
VII B
-
BERDAFTAR DENGAN CIDB
300.00
KAUNTER MAJLIS DAERAH BAU
Dokumen tender boleh diperolehi pada waktu pejabat setelah pembayaran dilakukan untuk yuran dokumen (pada dan selepas 08.04.2022, JUMAAT) dalam bentuk wang tunai dan hanya dijual kepada kontraktor yang sah dan mengikut syarat yang di tetapkan.
Kontraktor / Wakil Kontraktor hendaklah membawa bersama salinan ASAL serta salinan yang telah diakui sah seperti di bawah untuk tujuan pengesahan sebelum dokumen tender boleh dikeluarkan:-
a) Sijil Pendaftaran Perniagaan, Sijil Pendaftaran Kontraktor dengan UPKJ dan CIDB
b) Kad Pengenalan Pemegang Lesen atau Kad Pengenalan wakil syarikat;
- (wakil dikehendaki membawa surat pengakuan(authorised letter) daripada syarikat untuk pengesahan mengambil dokumen tender bagi pihak syarikat dan sesalinan kad pengenalan yang telah disahkan);
c) Profil Syarikat termasuk Plant & Equipment serta Pengalaman Kontraktor
(dilampirkan sekali semasa menghantar dokumen tender sahaja);
d) Penyata Kewangan 3 bulan terkini yang disahkan oleh pihak bank:-
(dilampirkan sekali semasa menghantar dokumen tender sahaja).
**Salinan dokumen di atas (yang telah disahkan oleh pegawai Gred 41 ke atas) juga perlu dimasukan sekali bersama dokumen tender semasa menghantar dokumen tender. Kegagalan berbuat demikian, Jawatan Lembaga Tender boleh MENOLAK tawaran Tender.
4. Dokumen Tender yang sempurna diisi dengan bersertakan lampiran seperti yang dinyatakan dalam paragraph 3 hendaklah dimeteraikan dengan menggunakan sampul surat yang di atasnya bertanda SULIT dan ditulis dengan jelas tarikh tutup, nombor dan tajuk tender dan perlu dimasukkan ke dalam peti tender di alamat seperti berikut.
Setiausaha
Majlis Daerah Bau
Jalan Ong Guan Cheng
94000 Bau, Sarawak
5. Tarikh tutup bagi Tenderdi atas adalah pada 21.04.2022 (KHAMIS) jam 12.30 tengah hari dan sebarang dokumen Tender yang diterima selepas masa yang ditetapkan akan ditolak.
6. Tempoh sah laku tender hendaklah 90 hari dari tarikh tutup.
7. Majlis Daerah Bau tidak terikat untuk menerima tawaran Tender yang terendah atau mana-mana tawaran.